داینامو dynamo چیست ؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 29 شهريور 1399
بازدید : 1224
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی
داینامو dynamo چیست ؟

داینامو dynamo چیست ؟

با سلام خدمت دنبال کنندگان آموزش های نرم افزار رویت , در این مطلب از سری مقالات آموزش نرم افزار های معماری در خصوص نرم افزار رویت موضوع داینامو چیست ؟ را مورد بررسی قرار میدهیم . امروزه هر کدام از نرم افزار های معماری از جمله تری دی مکس و راینو و … برای تکیمل کردن و کامل کردن ابزار ها و امکانات خود دارای پلاگین هایی هستند تا کاربران با استفاده از آنها بتوانند نیاز های خود را در هنگام کار با نرم افزار مربوطه برطرف سازند از این رو در ادامه این مقاله نیز به معرفی یکی از پلاگین های رویت با موضوع dynamo چیست ؟ می پردازیم .

داینامو dynamo چیست ؟

داینامو dynamo چیست ؟ داینامو رویت یکی از پلاگین ها و افزونه های کاربری برای نرم افزار رویت محسوب میشود که سبب افزوده شدن امکانات زیادی برای رفع نیاز های کاربر به این نرم افزار میشود , نرم افزار رویت Autodesk Revit Architecture یکی از پر کاربرد ترین نرم افزار های معماری می باشد که مورد استفاده افراد زیادی در زمینه معماری است از این رو این نرم افزار برای راحتی بیشتر کاربران خود اقدام به انتشار افزونه کمکی داینامو کرده است که پلاگین داینامو بیشتر به منظور طراحی پارامتریک Parametric در محیط Revit ایجاد شده است .

افزونه dynamo را میتوان ابزار و افزونه ای رقیب و قدرتمند برای پلاگین گرس هاپر GrassHopper بوده که در نرم افزار راینو Rhino قابل استفاده می باشد دانست . داینامو Dynamo علاوه بر ابزاری برای مدلسازی و طراحی پارامتریک برای تعریف پارامترهای اطلاعاتی و تکرار شونده در محیط رویت نیز استفاده میشود . کاربرانی که میخواهند از این افرونه استفاده کنند و انرا نصب نمایند میتوانند به وب سایت dynamoBIM مراجعه کنند و انرا دانلود کنند و بعد از نصب این نرم افزار در محیط رویت در تب Add-IND رویت قابل اجرا می باشد .

داینامو dynamo چیست ؟

داینامو dynamo چیست ؟

 

از انجایی که این پلاگین از محبوبیت زیادی در میان کاربران رویت برخوردار است پس در مقالات بعدی موضوع آموزش داینامو ( آموزش dynamo ) را مورد بررسی قرار میدهیم .

 داینامو dynamo چیست ؟

داینامو dynamo چیست ؟

 داینامو dynamo چیست ؟

داینامو dynamo چیست ؟

منبع : وب سایت معماری ۹۸

 



:: موضوعات مرتبط: آموزش رویت - Revit , ,
:: برچسب‌ها: داینامو dynamo چیست ؟ ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com